Новини енергоефективності

Серед українців, бажаючих купити авто, 36% замислюються про електромобіль

Результати масштабного опитування щодо електромобілів нещодавно оприлюднила дослідницька компанія Dalia Research. Опитування проводилося в 52-х країнах світу з грудня 2016 року по лютий 2017 року. У ньому взяли участь понад 43 тисячі чоловік віком від 14 до 65 років, повідомляє EcoTown.com.ua.

Цікавими виявилися результати дослідження в Україні. Згідно з ними, серед тих, хто в найближчі 5 років планує придбати автівку, 36% думають про покупку електромобіля.

30% українців, які купують автомобіль вперше і 50% тих, хто вже володіє автомобілем, зацікавлені в купівлі електрокара (загальносвітові показники становлять 36% і 44% відповідно). В середньому українці готові витратити на електромобіль близько $ 22659, при тому, що загальносвітовий показник значно вищий – $ 26298.

Серед електромобільних брендів найвідомішими в Україні є Tesla – 48% (29% у всьому світі), Smart – 10% (збігається зі світовим показником) і Toyota – 10% (22% глобальний показник). Три основні причини покупки електромобіля для українців, це: економія на паливі – 48% (46% у світі), розміри / практичність електромобіля – 34% (40% у світі) і експлуатаційні витрати – 23% (30% у світі). В меншій мірі українців цікавлять потужність / швидкість, екологічність, податки, бренд, стиль і вартість подальшого перепродажу електромобіля. Автомобілям з автопілотом довіряють всього 21% українців, при тому що в світі таких людей майже вдвічі більше – 39%. Дослідники відзначають, що 28% потенційних покупців електромобілів в Україні – це молодь віком до 30 років.

Опитування стосувалося і повсякденного використання громадського транспорту. Дані показують, що українці в середньому витрачають на поїздку до роботи 59 хвилин (1 година 9 хвилин у світі); 56% регулярно пересуваються громадським транспортом і 44% – особистим (38% і 62% відповідно в світі); найпопулярніший вид транспорту – автобус / мікроавтобус (39% в Україні, проти 25% в світі. Викликають таксі за допомогою спеціальних додатків (Uber, Uklon і т.д.) 37% користувачів.